Želimo li da povezivanje i širenje granica bude potpuno, potrebno je svima koji sudjeluju u toj komunikaciji približiti i prenijeti različite poruke. U prevoditeljskom su poslu najčešći pisani prijevodi odnosno prevođenje svih vrsta pisanih tekstova – od osobnih dokumenata do poslovnih dopisa, kataloga, priručnika, sadržaja web-stranica i slično.
Prilikom predaje teksta na prijevod, klijent treba pružiti informacije o tome s kojeg i na koji se jezik tekst treba prevesti te navesti sve moguće dodatne zahtjeve koji će odrediti svrhu prijevoda uz informaciju tko je ciljna skupina. Poželjno je da klijent na raspolaganje stavi sve potrebne informacije i popratni materijal (npr. slike, kataloge i slične materijale).
Kvalitetni i stručni pisani prijevodi zahtijevaju vrijeme, informiranost i znanje prevoditelja o tematici teksta.
U idealnom slučaju tijek je prevođenja:
- predaja izvorna teksta na lektoriranje ako se i taj izvorni tekst treba objaviti ili u slučaju loše kvalitete izvorna teksta koja otežava prijevod (opcionalno)
- odobrenje lektorirana izvorna teksta od strane klijenta (opcionalno)
- prijevod na ciljni jezik
- uspoređivanje prijevoda s izvornim tekstom, korektura i lektura.
Za prijevode koji se trebaju objaviti savjetujemo klijentovo odobrenje teksta odnosno suradnju pri stvaranju krajnje verzije koja će u potpunosti zadovoljavati svrhu prijevoda.
Trenutno Vam nudimo pisane prijevode s/na sljedeće jezike:
hrvatski
njemački
engleski
kao i srpski, bosanski i crnogorski.
Ovjera naših pisanih prijevoda pravno je valjana u Saveznoj Republici Njemačkoj!
Primjeri vrsta tekstova:
- osobni dokumenti i isprave (putovnice, rodni listovi, domovnice, vjenčani listovi, svjedodžbe, diplome i slično)
- natječajna dokumentacija (životopisi (CV), zamolbe za posao, preporuke poslodavaca i slično)
- pravni i sudski spisi (ugovori, uvjeti poslovanja, rješenja, presude, optužnice, nalozi, zapisnici, potvrde, dopisi i slično)
- poslovni dokumenti, prezentacije, katalozi, objave za medije, poslovna korespondencija i slično
- sadržaji web-stranica, promidžbeni materijali
- članci, časopisi
- pisma
- govori u pisanom obliku.